EVDE FİZİK TEDAVİ DENİZLİ

Denizli'de Başlayan Hizmetimiz

Evde fizik tedavi Denizli hizmetimizle hareket ederken güçlük çeken, hayati işlevlerini bazı rahatsızlıklardan dolayı yerine getiremeyen hastaların eski sağlığına kavuşmasını sağlıyoruz.

Hastanın içinde bulunduğu duruma göre gerçekleştirilen fizik tedavi ile uzman fizyoterapistlerimiz, sıra bekleme derdi olmadan tedavi almanızı sağlıyor.

Evde verilen fizik tedavi sayesinde ilerleyen yaştaki, yatağa bağlı ve hastalığı belli bir noktaya ulaşmış hastalar sağlığına kavuşabilmektedir. Ev ortamında yapılan fizik tedavi ve rehabilitasyon ile hastalıkların iyileşmesi daha da kolay olmaktadır. Özellikle büyük şehirlerde ulaşım ve mesafe gibi sorunlar hastanın daha da zorlanmasına neden olmaktadır. Evde fizik tedavi Denizli ve çevresinde en iyi tedaviyi almanızı sağlamaktadır.

Fizyobul Evde Fizik Tedavi Denizli

Evde fizik tedavi hizmeti kapsamında, vücudunun farklı bölgelerinde sorun yaşayan bireylerin tedavisinde oldukça iyi sonuçlar alınmaktadır. Yaşamını önceki gibi devam ettirmek, sağlıklı bir biçimde yaşamak ve daha kaliteli bir yaşama sahip olmak isteyenler için fizik tedavi ve rehabilitasyon benzersiz bir imkandır. Fizyobul Fizik Tedavi, evde fizik tedavi hizmeti ile pek çok hastaya umut kaynağı olmuştur.

Evde Fizik Tedavi Hizmetinden Kimler Yararlanabilir?

Hastaya uygulanacak seansların sayısı ve süresi önceden bilinemez. Bunun için hastanın ön muayeneye tabi tutulması lazımdır. Ev ortamında gerçekleştirilen fizik tedavi seansları genel itibarıyla 1 saat civarında sürmekte ve haftada 3-4 seans uygulanmaktadır. Bu sürede değişiklik olabilmektedir, bu da hastanın içinde bulunduğu şartlara bağlıdır. Eğer hastalık ilerlemişse, hasta daha fazla fizik tedaviye gereksinim duyuyorsa seansların süresi uzayabilir.

• Yarım felç (Kafa içi yaralanma ve bunlara bağlı hemipleji)

• Omurilik yaralanması (Spinal kord)

• Omurilik felci (Parapleji)

• Parkinson • Yürüme ve kas zayıflığı yaşayanlar

• Kalça-diz protezleri kullananlar

• Ön çapraz bağ ameliyatları ve kalça kırığı gibi ortopedik hastalıkları olanlar

• Ön çapraz bağ ameliyatı olanlar

• ALS

• MS (Multipl Skleroz)

• Serebral palsi

• Beyin felci • Felç

• Kan hastalıkları geçirenler

• Spina bfida

• Tortikolis

Evde Fizik Tedavi Kimler Tarafından Yapılmaktadır?

Evde fizik tedavi, alanında uzman ve tecrübe sahibi fizyoterapistlerle fizik tedavi teknikerleri tarafından verilmektedir. Fizik tedavi teknikerleri uygulama esnasında elektro terapi, lazer, ultrason gibi ekipmanları kullanarak fizyoterapistlere rehabilitasyon aşamasında yardımcı olmaktadır. Evde gerçekleşen fizik tedavi ile hareket zorluğu çeken hastaların egzersizleri, kaslarının güçlendirilmesi, eklemlerinin açılması gibi çalışmalar yapılmaktadır.

Evde Fizik Tedavide Seans Sayısı

Evde Fizik Tedavinin Avantajları

Hastanedeki fizik tedaviye göre evdeki fizik tedavi, pek çok avantaja sahiptir:

• Evde fizik tedavi, hastaya rahatlık ve güvenlik hissini yaşatır.

• Evde, hastaya göre özel bir ortam oluşturulur.

• Hastaneye gitme dergi ortadan kalkar.

• Hasta konfor ve rahatlık duygusunu yaşar.

• İyileşme süreci kısalır.

• Zamandan tasarruf edersiniz.

• Ulaşım sorunu yoktur.